woensdag 20 februari 2008

Indeling blog

Hallo allemaal!
LOL, ik typ wel "allemaal", maar zoveel lezers heb ik nog helemaal niet, denk ik :)
Ik heb wat aanpassingen gedaan aan de blog. Ik bedacht me namelijk dat er al zo onzettend veel leuke blogs zijn met allerlei layouts en technieken. Het is heel moeilijk om nou nog iets te verzinnen dat nog niet gedaan is. Daarom ik houd het gewoon lekker bij wat ik leuk en handig vind. En dat betekent: mijn links overzichtelijk en gesorteerd bij elkaar. Blog, web shop of gewoon een leuke site.
Ik hou ervan als alles netjes ingedeeld is (sterrenbeeld zal daar wel verantwoordelijk voor zijn, denk ik!) Ik moet op een site in 1 oogopslag kunnen zien waar alle links zitten en wat ze doen.
Maar wat ik nu niet handig vind is, als je op een link klikt, dan komt er geen nieuw venster maar wordt deze pagina opnieuw geladen. Met als gevolg dat ik deze homepage kwijt ben. Gelukkig heeft Internet Explorer een "rechtsklikken en openen in nieuw tabblad" mogelijkheid! Lang leve de tabbladen! Toch alles netjes op een rij, hihi.
Hou mijn blog in de gaten. Ik ben er nog steeds mee aan het spelen en er verschijnen dus regelmatig nieuwe dingen. Als je een site wil aanbevelen dan kan dat hoor! gewoon een reactie+link, dan zie ik het wel.
Ik heb nog een ideetje: elke week een site promoten. Om jullie aan te sporen al die leuke websites te bezoeken. En vaak vind je een nieuw techniekje of handig layout ideetje als je zo een beetje rondneusd. Als je geen tijd hebt om te browsen, maar wel af en toe nieuwe sites wil zien, kan je via mijn blog vast wel snel iets van je gading vinden.
Linda

Geen opmerkingen: