zondag 11 oktober 2009

Kerstkaarten

Ik herinnerde me ineens dat ik ergens nog een stuk Grungepaper had liggen. Dat had ik een jaar geleden gekocht and gedeeld met mijn stempel vriendin `om te proberen`. Maar op de een of andere manier ben ik er nooit mee aan de slag gegaan. Dus heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en het met een stempel op een kaartje verwerkt. De achtergrond van het blauwe kaartje is gemaakt met de Alcohol inkt techniek van Tim Holtz.

I just remembered some Grungepaper collecting dust somewhere in my creative place. I bought it a year a go on a stamp event and shared some with my stamping friend for try-outs but somehow I never got around to it. So while I am in the throes of Christmas card making I tried to use it. Background of the blue card was done with the Alcohol ink technique of Tim Holtz


Geen opmerkingen: