dinsdag 26 januari 2010

Hero Arts gras stempel

Vandaag zat er een verrassing in mijn brievenbus! Ik heb de gras stempel van Hero arts gekregen van mijn nicht Lenoor. Ze zei, tijdens kerst al, dat ik mijn brievenbus in de gaten moest houden. Dat was ik al bijna vergeten tot er vandaag een dikke enveloppe in zat! Deze stempel wilde ik zo graag hebben, hij is werkelijk prachtig!

Today I had a surprise waiting for me in my mailbox! I got the grass stamp from Hero Arts from my cousin Lenoor. She told me to keep an eye on my mailbox when we celebrated Christmas. I had almost forgotten to do that, when I found the big envelop today in the mail! I wanted this stamp because I think it's georgeous!

Natuurlijk moest ik er gelijk mee aan de slag. Ik heb de stempel geïnkt met distress inkt Shabby Shutters, Peeled Paint en Pine Needles en daarna een beetje water over gespoten. Als je dan afdrukt krijg je en waterverf effect. De vlinders zijn van Art Journey. Ik heb er een beetje stickles op gedaan voor een beetje glitter effect.

Off course I just had to make a card now. I inked the stamp with distress ink Shabby Shutters, Peeled Paint and Pine Needles. Then I sprayed some water over it before stamping. That technique gives a watercolor effect. The butterflies are from an Art Journey stampset. I added a little stickles to each butterfly.
Heel erg bedankt, Lenoor, voor deze prachtige stempel. het kaartje komt naar je toe!

Thanks Lenoor, for this beautiful stamp! The card is on it's way to you!

5 opmerkingen:

Artyjen zei

What a lovely card you made with your stamp :)
xoxo

Diana zei

I love this card. Met you on Hero Arts. Welcome. Nice work!

Anoniem zei

Mooie kaart! Zag hem op flickr en weet nu hoe je het gras hebt gestempeld :-)

Christa Perdok zei

oh goodie je hebt hem, mooi resultaat!!
gr christa

Nancy zei

Wow, what a gorgeous card, I love what you did with the Silhouette Grass stamp! Your style is just wonderful! Thanks for linking this up to my blog candy...blessings to you!