vrijdag 15 januari 2010

Summer workshop samples

Deze zomer ga ik weer een workshop geven op de camping. Er is iemand op de camping die graag een sigaartje rookt en dus ook een boel sigaren kistjes heeft. Hij heeft beloofd ze voor me te bewaren voor de workshop en gaf me vast een paar mee om voorbeelden te maken.

I'm going to do a workshop again this summer at the camping. I met a man there who loves a sigar and has a lot of empty sigarboxes. He promised to hold them for me and gave me a couple to make some samples for the workshop.

Christa en ik hebben beide een kistje versierd. We hebben ieder gebruikt gemaakt van één papierpakket van de Action, een paar bloemen ponsen, een beetje acryl verf voor de randen, distress inkt voor de schaduwen op de randen en hoeken en stickles op de bloemblaadjes. Het touwtje op de rand van het deksel komt ook van de Action.

Christa and me we both used one paperpacket from a local store, some flower punches, acrylic paint (paint dabber!) for the edges, distress ink for shadows around edges and corners and stickles on the flowers. The twine on the top also comes from a local store.

Geen opmerkingen: