zondag 14 februari 2010

Art Journey dag, Sleen

Vandaag hebben we (Christa, Harma en ik) een heerlijke dag doorgebracht bij Art Journey in Sleen. We hebben vier workshops gedaan en de resultaten samengebonden in een boekje. Hieronder een paar foto's van deze geweldige dag.

Today we (Christa, Harma and me) had a wonderful day at Art Journey. We did four workshops and bound the results with bookrings. Here are a few photo's of this great day.

Harma at work at a workshop from Sija and Leonie.

Een "verpleegster" kwam ons wat ontspannings oefeningen geven na al het harde werk aan de workshop tafels. LEUK! We hebben goed gezorgd voor mamma Willy!

A "nurse" came to give us relaxing excercises. Of course we needed it after concentrating so hard at the workshop tables. FUN! We took good care of mamma Willy!

Me, Christa and Harma.

Me and Rachel Greig from DarkroomDoor stamps!

Tineke Koedam , me and Christa.

Sija Teijgeler, Leonie Fennis and me.

Bedankt Louise voor weer een prachtige dag bij Art Journey!
Thank you Louise for another wonderful day at Art Journey!