zaterdag 23 oktober 2010

Christmas cards 5 (and alcohol ink)

Vanmiddag was ik in de plaatselijke hobbyzaak waar ik een paar kleuren alcohol inkt vond die ik nog niet had. Er stond een mevrouw naast mij die vroeg hoe ik dat nu gebruikte. Ik heb haar beloofd een uitleg op mijn blog te plaatsen. (klik HIER om naar de basis uitleg over alcohol inkt te gaan)

This afternoon I went to the LSS where I found a few colors alcohol ink that were missing in my stash. Next to me stood a lady who asked me how I used alohol ink. I promised her to make a tutrorial and post in on my blog. (Click HERE to go to the basic tutorial about alcohol ink)
Twee kaartjes met een alcohol inkt achtergrond. Het strikje heb ik met een vork gemaakt in het midden van het lint. Wil je weten hoe dat moet? Laat het me weten in een reactie dan maak ik daar ook een uitleg met foto's van. Die zijn er al wel hoor, maar nog een uitleg kan geen kwaad, vind je niet?

Two cards with alcohol ink background. The little bow was made with a fork in the middle of the ribbon. Do you want to know how I did that? Let me know in a comment then I'll post a tutorial about that too. There are tutorials about that already but one more won't hurt, don't you think?
Deze kaart heb ik nog gemaakt vandaag voor een 90 minuten uitdaging. Binnen 90 minuten moest je een kaart gemaakt en gepost hebben. De uitdaging werd moeilijker omdat je iets wat je niet speciaal voor je hobby gekocht had moest gebruiken. Ik heb maar een papieren zakdoekje gepakt!

This card was made today for a 90 minute scramble. Within 90 minutes you had to make and post the card. The difficulty was that you had to use "something unexpected", something you didn't buy for cardmaking. I used a paper towel!

even the littlest comment is greatly appreciated!

Geen opmerkingen: