woensdag 21 december 2011

Look what Tim sent me!

Vandaag was er POST VOOR MIJ! Een DIKKE envelop uit Amerika van TIM HOLTZ! Mijn reactie was op dag 11 van de 12 tags willekeurig gekozen. Ik kan nu wel zeggen dat ik de afgelopen 10 dagen mijn postbus SCHERP in de gaten heb gehouden, LOL!

Today I GOT MAIL!!! A BIG envelop from America from TIM HOLTZ!! My name was chosen from the random comments on day 11. I have to tell you I practically camped out at my mailbox the last 10 days, LOL!
En toen ik de envelop open maakte kwam dit eruit. Dit is GEWELDIG! Ik vind deze stempelset zo leuk met al die kleinere kerst/winter stempels maar had hem nog niet aangeschaft. En ik heb nog niet zoveel embossing folders. Nu kan ik al die fantastische embossing technieken uitvoeren. Je weet wel, met inkt in de embossing folder enzo. Mijn eerst kerst kadootje en het is een PERFECT kado voor mij! Tim en Mario, HEEL ERG BEDANKT!

And when I opened the envelop this is what came out. It is GORGEOUS! I love this stampset with all the little christmas stamps but never got around to buying it. And I don't have that many embossing folders. I can't wait to try out the embossing techniques with ink inside the folder! My first Christmas present and it's a perfect one for me! THANK YOU Tim and Mario!!

even the littlest comment is greatly appreciated!

7 opmerkingen:

Barb zei

Oh, how exciting, Linda! Have fun, and Merry Christmas to you! :)

Henriette zei

Linda, wat fantastisch. Jij hebt vast wel een gat in de lucht gesprongen. Heel veel plezier ermee.
Groetjes, Henriette

DASjes zei

Ha Linda,
Gefeliciteerd! Ook ik kreeg vanmiddag zo'n leuk 'envelopje' ;-) Blij! Blij! Blij! Veel plezier ermee!
Groetjes van Diane Bosscher

JavaSioux zei

Lucky lady...I don't have those stamps but I can't stop using the snowflake embossing folder!!!

Artyjen zei

What a fabulous Christmas present....congrats on your win :)
xoxo Sioux

Leni zei

Happy New Year! Gefeliciteerd met je prijs! Heel mooi !

sheila zei

Have fun with the new goodies! it looks like you got some great toys to play with....!