maandag 16 januari 2012

Minimal embellishments

Ik was tussen mijn stempels op zoek naar heel iets anders toen ik deze tegenkwam. Mijn jongste dochter heeft deze set ooit eens uitgezocht. Ik heb geen idee meer van welke designer of fabriek deze stempels zijn!

I was looking though my stamp stash when I found this lovely one. It's from a set my youngest daughter once chose. I have no idea who the designer is or the company!
Maar het hertje gaf me een idee voor een CAS kaart. Simpel en toch leuk. Waarom? Er zijn drie elementen die met elkaar verbonden zijn. Het groene gras, de groene tag. De tekst die met het hertje te maken heeft. En het hertje die in het gras staat. Even twee afgeronde hoekjes om de visuele lijn (van linksboven naar rechtsonder) te nebadrukken. Ik zou nog een heel klein beetje stickles op de rug van het hertje kunnen doen :)

But this lovely deer gave me an idea for a CAS card. Simple and fun. Why? The three elements are connected. The grass is green and so is the tag. The text is about a deer. And the deer is standing in the grass. Two rounded corners accentuate the visual line (from top left to bottom right). I could add a little bit of stickles to the back of the deer :)

even the littlest comment is greatly appreciated!

Geen opmerkingen: