donderdag 26 januari 2012

Valentijn - Valentine

In Nederland doen we niet zo erg aan Valentijn. Het wordt ons een beetje aangepraat door de commercie. Ik heb geen speciale dag nodig voor de liefde! Ik vertel mijn man en kinderen elke dag dat ik van ze hou!
Vanavond was Christa hier en we waren een beetje melig. Dus toen de chocolade op tafel kwam kreeg ik ineens dit idee. De kersjes zijn net muzieknootjes!

We don't celebrate Valentine so much here in Holland. Altough the stores sell loads of Valentine products. I don't need a special day for love. I tell my DH and children every day I love them!
Tonight Christa was here and we were a bit gigglish (is THAT a word??!!) So after the chocolate made it's appearance on the crafting table, I got this idea for a Valentine card. The cherries look just like music notes!

Ik heb een klein gedeelte van de kersen stempel van de Engraved Fruits set van Hero Arts gemaskerd met een plakbandje en daarna pas beïnkt. Maskertje eraf en stempelen maar. Het kostte wat moeite maar na drie pogingen kreeg ik dit resultaat. Muziek lijnen erin getekend en wat extra muzikale notaties. Met de witte gelpen wat highlights op de kersjes getekend en een beetje stickles X-mas red aangebracht.. 
I masked part of the cherries-stamp from the set Engraved Fruits from Hero Arts to stamp only one of the cherries. It took a bit of practice but after three tries I got this result. I drew the lines and added some musical extra's. I added some highlights to the cherries with the white gelpen and a little bit of stickles X-mas red. 

even the littlest comment is greatly appreciated!

1 opmerking:

Ellen zei

Wat superleuk bedacht Linda. Wat kan "simpel" toch mooi zijn hè.

Groetjes, Ellen