maandag 2 januari 2012

Zachtroze - Pretty in Pink

Hero Arts heeft een nieuwe uitdaging deze maand. Kijk maar eens op hun pagina. De kruisjes en nulletjes (hugs and kisses) deden me direkt denken aan de Dogwood. Het bloemetje is immer precies een kruisje!

Hero Arts has a new challenge this month. Take a look at their challenge page. The crosses and circles (hugs and kisses) reminded me of the Dogwood. That flower looks like a cross!
Bovendien heb ik een leuke serie kleuren brilliance dewdrop inkt. Roze, heel erg roze, purple, blauw en zilver. Past precies bij de kleur uitdaging van Hero Arts deze maand. Ik had een gedeelte van de Dogwood gestempeld voor de bloemen en die afdruk gaf me nog een ideetje.

Besides, I have some Brilliance dewdrop ink in matching colors. Pink, very pink, purple, blue and silver. They fulfill the colorchallenge of this month precisely. I stamped part of the Dogwood three times to get the flowers and those imperfect images gave me another idea.
Een stempel hoeft niet helemaal perfect afgedrukt te worden. Zeker niet als je een zachte kleur gebruikt. Het geeft een dromerig, romantische uitstraling als je de randjes niet inkt. Met deze techniek ga ik nog wat experimenteren denk ik. Ik vind het wel mooi!

A stamped image  doesn't have to be perfect. Especially when using a soft color. It has a dreamy, romantic glow if you don't ink the edges. I think I will experiment further with this technique. I really like it!

even the littlest comment is greatly appreciated!

2 opmerkingen:

sheila zei

wow Linda.....this techniques is beautiful! I really love the soft, subtle edges....great job!

Ellen zei

Hallo Linda, wat een prachtige dingen maak jij met stempels. Ik heb je blog even doorgewandeld en heb echt genoten. Je kent me niet maar ik heb jouw adres gekregen van Lenoor van Gendt. Ik sprak haar en ze vertelde dat jij ook een scrapper bent en gek bent van stempelen. Mijn zoon woont samen met de zus van Bjorn (vriend van Lenoor) Ik was dus nieuwsgierig naar jouw blog. Ik blog pas een half jaar en ik geniet van alle mooie dingen die ik voorbij zie komen. Misschien vind je het leuk om eens bij mij te kijken. Ik ga jou volgen.
Je roze kaart is prachtig hoor.

Groetjes, Ellen