dinsdag 17 april 2012

Wit embossing - White embossing

De Large Flower Background is een prachtige stempel om in te kleuren. Maar ik wilde dat ik de distress markers nu toch echt in huis had! Het inkleuren zou zoveel makkelijker zijn geweest en volgens mij worden de kleuren dan ook veel intenser en gelijkmatiger.
The Large Flower Background is a beautiful stamp for coloring. But I really wish my distress markers would arrive! Coloring this stamp would have been so much easier and the colors so much brighter and more even.
Ik heb de wit geƫmbosste stempel toch maar weer op de bekende manier ingekleurd, met distress inkten en een waterpenseel. Met shabby shutters, victorian velvet, dusty concord en chipped sapphire.
Again I took up my waterpencil en distress inks and colored the white embossed stamp the old fashioned way. With shabby shutters, victorian velvet, dusty concord and chipped sapphire.

Zelfde layout en zelfde techniek maar nu een kwartslag gedraaid. Ik heb de achtergrond gewoon wit gelaten want het is al kleurig genoeg met de vlinder en de gekleurde Large Flower Background.
Same sketch and same technique but rotated 90 degrees. I left the background white because it's colorful enough with the butterfly and Large Flower Background.

even the littlest comment is greatly appreciated!

1 opmerking:

Ellen zei

Ze zijn weer prachtig Linda...heel mooi gedaan! Je heb ook mooie kleuren gebruikt.
Ik vind distressinkt toch ook prachtig...voor de copics moet ik wel een keer een lesje nemen, heb jij dat ook gedaan? Ik vind het toch best moeilijk om het mooi te krijgen.

Groetjes, Ellen